10 ilustrátorů vytvořilo pro OREO krásné psychedelické reklamy

9. 3. 2015 | Petr Michl



Sušenky OREO jsou hvězdou digitálního marketingu, ale to neznamená, že neumí i tradiční formáty. Kampaň Play With Oreo je nyní doplněna outdoor reklamou s někdy až psychedelickými motivy od 10 ilustrátorů.

Těm byla jako zadání dána slova jako „twist", „dunk" spojené s namáčením sušenek ve mléce, ale i více abstraktní „dream" či „wonder". To, jak tyto slova zhmotní a oživí, pak bylo na imaginaci umělců.

Je nutné uznat, že finální výtvory díky tomu vypadají hravě a zcela nevázaně. Obzvláště fotografie instalací venku jsou velice působivé. Reklamy nejen ve formě ne zrovna skromných big boardů budou rozmístěny v New Yorku, Lon Angeles a Indianapolis. Zároveň budou od tohoto týdne sdíleny přes sociální média značky.

Mezi oslovené umělce patří Shotopop, Jeff Soto, Ryan Todd, McBess, Andrew Bannecker, Geoff McFetridge, Andy Rementer, Alex Trochut, Craig and Karl a Brosmind. Jejich díla si můžete prohlédnout níže.






















Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: