3D reklama WhatsAppu na slavné reklamní ploše na Piccadilly Circus ohromila kolemjdoucí

17. 10. 2022 | Petr Michl
Vypadá takto budoucnost OOH marketingu? Když jdete po náměstí a najednou se před vámi odehraje něco jako videomappingová show i za dne, prostě se zastavíte.

 



Chatovací aplikace WhatsApp už dlouho poskytuje tzv. end-to-end šifrování zpráv. Už jen kvůli majiteli, kterým je společnost Meta Platforms, ale rozhodně není brána jako záruka bezpečnosti dat. To se v posledních měsících snaží změnit uvedením celé řady funkcí, které mají bezpečnost posilovat. A nyní na to upozorňuje nápaditou kampaní na jedné z nejslavnějších adres pro venkovní reklamu.

Na digitální reklamní ploše s oblým rohem na londýnském Piccadilly Circus má 45sekundovou reklamní sekvenci, při které postupně napodobí budovu za ní, nechá ji zhroutit na samotné základy a nakonec svůj důraz na bezpečnost podpoří animací bankovního sejfu, který zdánlivě vystupuje z obrazovky do trojrozměrného prostoru.

Globální ředitelka značky WhatsApp, Vivian Odior, k reklamě v tiskové zprávě uvádí:

„Po zavedení tří nových funkcí ve WhatsApp tato kampaň ukazuje, jak možnosti WhatsApp poskytují vrstvy ochrany, které se vzájemně prolínají a dávají uživatelům plnou kontrolu nad úrovní soukromí, o kterou usilují."

Reklama využila oblíbený prvek scénářů mnoha videomappingových děl, když často zahrnují kontext budovy, na které jsou promítány, do samotného díla. Se svou spektakulárností se jí pak podařilo to, po čem jako zadavatel, při umístění reklamy na tak drahém místě toužíte: aby se šířila po internetu a měla mnohem větší dosah než pouze na kolemjdoucí na Piccadilly Circus.

Kam dál?

Podívejte se na kočičí propagaci tenisek. 3D billboard Nike ohromil svou propracovaností.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: