Absolut vodka jako mecenáš umění

3. 10. 2013 | beda

Už nějakou dobu jsou reklamní kampaně Vodky Absolut zaměřené hlavně na transformaci, konkrétně na úpravu ikonické lahve. V jedné z reklam lahev zapracovali do dřevěného lehátka, v jiné zase do ozdobné korunky nebo paroží.

Ale nová kampaň už se tolik nezaměřuje na lahev, jako na umělecké zpracování. Firma Absolut tak odkazuje ke svému uměleckému mecenášství. Není to žádný momentální PR výkřik, kterým by se firma snažila obrátit na sebe pár reflektorů, ale již dlouhou dobu probíhající projekt. Mezi první umělce, se kterými společnost Absolut spolupracovala, patřil i Andy Warhol. To bylo už v roce 1985 a řada dalších významných umělců postupně přibývala. Celkem už má na svém kontě spolupráci s více jak 500 umělci.

 

Umění podle nové kampaně nejen utváří mladé lidi, ale také pomáhá měnit svět kolem nich.

Kampaň s názvem Transform Today poběží v televizi, na webu, sociálních médiích i v tisku. Hlavními hrdiny je trojice umělců z různých koutů světa - z Brazílie, Spojených států a Francie.  

V listopadu k tomu spustí Absolut soutěž pro všechny, kteří si myslí, že jejich umělecký projekt může něco změnit a dost kreativně znázorňuje hlavní claim - Transform Today. Některým účastníkům pak Absolut umožní přístup a publikaci v rámci různých médií - dostanou tak šanci svým uměním opravdu oslovit svět a přetvářet budoucnost.

Na start kampaně už se ulice Brooklynu a San Francisca staly interaktivní outdoorovou výstavou.  

Zdroje: www.brandchannel.com, www.absolutartcollection.com, www.absolutad.com

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.