Adidas odbourává v nové kampani tlak ve sportu s pomocí svých největších hvězd

16. 2. 2024 | redakce, TZ
Adidas povolal Lionela Messiho, Patricka Mahomese, celý tým All Blacks a desítky dalších sportovců, aby ukázal i amatérským sportovcům, jak se při sportu nenervovat a užít si ho.

 

Adidas v nejnovější celosvětové kampani spojuje nejslavnější jména planety. Cílem jeho nové kampaně má být „vytvořit optimistickou atmosféru sounáležitosti, aby i amatérští sportovci uvěřili, že zvládnou překonat tlak a stres a naplnit svůj sportovní potenciál“.

Novou celosvětovou kampaň této značky inspirovaly pocity a názory zákazníků z celého světa. Mnohým z nich totiž negativní tlak kazí radost ze sportu. adidas vydá celou řadu informačních materiálů, mezi nimiž budou rady a návody, osobní příběhy sportovců a názory odborníků. Tím vším chce pomoci milovníkům pohybu všech úrovní odbourávat stres.

O tomto víkendu proběhne jedna z nejdůležitějších událostí sportovního kalendáře. Zároveň adidas odstartuje novou kampaň filmem, který vzdává hold schopnosti sportovců vyrovnávat se s nesmírným tlakem. Zahráli si v něm Patrick Mahomes, Trinity Rodmano Lionel Messi, Linda Caiced, Jude Bellingham, Anthony Edwards, Rohit Sharma a hráči novozélandského národního rugbyového týmu All Blacks.

Na pozadí proslulé nadčasové písně „Under Pressure“ od skupiny Queen a Davida Bowieho film zachycuje každodenní život sportovců, v němž čelí neustálé tíze očekávání a perou se s hranicí možností, vše však překonají s nadšeným výkřikem, který všechny spojuje: „You Got This“ (To zvládneš!) Devadesátisekundový film vrcholí poctou hvězdné sestavě adidas, která během nejvypjatějších sportovních okamžiků odvádí špičkové výkony.

Od Judea Bellinghama, když skóroval za Real Madrid během jeho prvního tažení Ligou mistrů UEFA, až po Emmu Malewski, která na mistrovství Německa 2022 předvedla bezchybný seskok z kladiny… Všichni sportovci ukazují, jakými metodami zvládají tlak, a snaží se k tomu inspirovat i amatérské sportovce.

Značka adidas spojila síly se skupinou vědců zvanou neuro11, která se zabývá neurovědou vrcholového sportu. Společně chtějí ukázat, jak profesionální sportovci zvládají tlak, a připravit na toto téma praktické rady. Tato část kampaně si klade za cíl prostřednictvím záznamu mozkové aktivity amatérských i profesionálních sportovců a sportovkyň spolupracujících se značkou adidas ukázat, jak se světová špička při sportu vyrovnává s tlakem. Zúčastní se například Emiliano Martínez, Ludvig Åberg, Nneka Ogwumike, Rose Zhang a Stina Blackstenius.

 

Florian Alt, Globální Komunikační Viceprezident ve společnosti adidas, k nové kampani prozradil:

„V letošním roce se uskuteční řada významných sportovních událostí, díky nimž naše rodina adidas nepochybně inspiruje celou novou vlnu sportovců. Připravili jsme proto kampaň, díky níž se mladí hráči dokáží vyrovnat s překážkou, která se nevyhne nikomu – tedy tlaku. Chceme jim vrátit radost ze sportu a povzbudit je prostým poselstvím – You Got This (To zvládneš).“

Kampaň bude dále zahrnovat průběžný seriál se sportovci z celé řady disciplín, ale také události i akce, kterých se budou moct zúčastnit zákazníci a zákaznice.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: