Adidas zahájil marketingovou kampaň kolem bot Luka Skywalkera

10. 12. 2009 | CAT
Výrobce sportovního vybavení a obuvi Adidas, který v lednu hodlá na trh uvést limitovanou edici obuvi a oblečení ve stylu Star Wars, zahájil marketingovou kampaň ve stylu tzv. "průsaků" - na význačné blogy umístil první informace o připravovaných produktech. A ty se během krátké chvíle staly hitem nejen na fanblozích.

Ilustrační obrázek

Výrobce sportovního vybavení a obuvi Adidas, který v lednu hodlá na trh uvést limitovanou edici obuvi a oblečení ve stylu Star Wars, zahájil marketingovou kampaň ve stylu tzv. "průsaků" - na význačné blogy umístil první informace o připravovaných produktech. A ty se během krátké chvíle staly hitem nejen na fanblozích.
Podobné marketingové nástroje posloužili již několikrát, zejména v kinematografii. Tentokrát je to ovšem poprvé, co se o šíření informace masivním způsobem zasadila fanouškovská základna, jejímuž tlaku podlehla i běžná média.
Ben Pruess, vice-prezident Adidas Originals, který inicioval podpis smlouvy s Lucasfilm Ltd. v červnu tohoto roku označil spolupráci za skvělý počin: "Jedná se o zrození legendy. A stejně jako naše výrobky, i značka 'Star Wars' má dlouhou a bohatou historii a zanechala nesmazatelnou stopu v popkultuře."

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.