Agentura využila k náboru banner, který se zobrazí pouze při využívání adblockeru

17. 12. 2015 | Jakub Hort
Pracovat v reklamě a i přesto blokovat online reklamu může být ošidné. Anebo také krok k získání práce a tvorbě reklamy, které bude záležet na lidech.

Blokování reklamy v internetových prohlížečích je dnes velmi rozšířené. Hlavním viníkem jsou stále agresivnější online kampaně, které neohlášeně vyskakují ze všech koutů obrazovky. Belgická agentura Boondoggle se rozhodla zprávou v adblockeru oslovit své potenciální zaměstnance.

„Všichni nesnáší online reklamy. S výjimkou inzerentů a vydavatelů, ti nesnáší adblockery,“ hlásá úvodní tvrzení. Ale i přesto se najde v reklamních agenturách 10 % lidí, kteří reklamu sami blokují, odhalil průzkum online magazínu mm.be. A právě tito lidé se stali hlavním publikem této náborové kampaně.

Cílem je nalákat do agentury zaměstnance, kteří chtějí vytvářet užitečnou online reklamu, která by nejen je, ale i ostatní uživatele, přesvědčila k vypnutí blokátorů reklamy. Hlavní vzkaz určený k navázání prvotního kontaktu zní takto: „Vy blokujete reklamu, i když v ní sami pracujete? V tom případě je dost pravděpodobné, že hledáme právě vás!“ Tento banner je vybavený pluginem, který dokáže odhalit adblocker v prohlížeči a díky němu se objeví správnému člověku.

Agentura Boondoggle si uvědomuje, že k tomu, aby mohla začít měnit reklamu v online prostředí, potřebuje zaměstnance, kteří si tento problém sami uvědomují. I přesto, že byl tento speciální banner zacílen na velmi úzkou skupinu lidí, nasbíral už 6 000 zhlédnutí, což není vůbec špatný výsledek.

 Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.