Airbnb vás vezme na několikadenní cestu za dobrodružstvím s novou službou Adventures

14. 6. 2019 | Kristýna Vozková
Po Zážitcích (Experiences) přináší služba Airbnb svým uživatelům možnost vydat se na několikadenní dobrodružství do jedné z 200 zajímavých destinací světa. A kromě letenky za vás všechno ostatní zařídí.

Ubytovací platforma Airbnb přichází s novou službou zvanou Adventures, díky které si budete moci užít několikadenní all-inclusive dobrodružství v jedné z 200 destinací po celém světě. Pobyty v délce 2-10 dnů zahrnují v ceně pozemní dopravu, ubytování, stravu a především lokálního průvodce, který vás provede těmi nejzajímavějšími místy a seznámí s místními obyvateli. Můžete vyrazit třeba sledovat tygry do Keni, zajezdit si na kajaku ve Švédsku nebo zakusit na vlastní kůži život v americkém městě duchů. Cena jednotlivých zájezdů se pohybuje mezi 79 a 5000 dolary v závislosti na délce pobytu i konkrétním itineráři cesty. V průměru si však na každé dobrodružství máte podle Airbnb připravit 750 dolarů na 7 dní nebo 110 dolarů na den. Platforma spolupracuje s celou řadou lokálních poskytovatelů zájezdů a po všech vyžaduje potřebné certifikace a licence na jejich provozování.

Touto novou službou se Airbnb snaží více přiblížit běžným cestovním kancelářím, které svým klientům poskytují kompletní servis od letenek až po pojištění cesty. V případě Adventures se tak snaží o zavedení obdobných standardů v rámci bezpečnosti cestujících. Péče o klienty zahrnuje horkou linku dostupnou dvacet čtyři hodin denně, díky smlouvě s International SOS lékařskou pomoc v případě potřeby nebo pojištění odpovědnosti v hodnotě milionů dolarů, které pokrývá poskytovatele i zákazníka. Platforma také vyvinula speciální systém prověřování a vyhodnocování jednotlivých poskytovatelů, k ověření certifikací využívá služeb třetích stran a spolupracuje s asociací Adventure Travel and Trade Association (ATTA), aby svým klientům poskytla co nejkvalitnější služby.

Zdá se, že výlety za dobrodružstvím jsou odvětvím, které se v současné době těší mimořádnému zájmu. Podle průzkumu ATTA z roku 2018 zaznamenalo 86 % cestovních kanceláří a poskytovatelů pobytů za poslední tři roky značný nárůst prodeje dobrodružných cest. Celosvětově pak vzrostl příjem z dobrodružných cest z 98 miliard dolarů v roce 2009 na 683 miliard dolarů v roce 2017. Pokud se tak platformě podaří mezi konkurencí zabodovat, mohl by pro ni být posun k dobrodružným all-inclusive zájezdům dobrým tahem. I kdyby to nevyšlo, Airbnb má další želízka v ohni. Během letošního roku má prý představit také streamovací službu. Je tak dost možné, že své půl miliardě registrovaných cestovatelů nabídne i tematický video obsah. 

Zdroje: fastcompany.com, techcrunch.com

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.