Alexa čte v reklamě pro Super Bowl myšlenky Scarlett Johansson

9. 2. 2022 | Petr Michl
Číst myšlenky druhého se může mnohdy hodit, ne ale v partnerském vztahu. A platí to i pro hvězdný pár, který tvoří Scarlett Johansson a Colin Jost.


Amazon s rozpočtem na reklamu pro blížící se Super Bowl rozhodně nešetřil. Hlavní roli v ní sice má hrát (jako už tradičně) chytrý reproduktor Alexa, ale viditelnější je rozhodně pár herců i ve skutečném životě: Scarlett Johansson a Colin Jost. Ti předvádí útrapy partnerského vztahu, když umí ten druhý číst vaše myšlenky.

Respektive oni ne, to umí Alexa, která svým chováním jejich duševní pochody stejně prozradí. Třeba když se probudí Colin Jost vedle Scarlett Johansson v posteli, ona se laškovně protáhne a zblízka mu řekne do tváře, jak moc miluje si s ním o víkendu přispat a… odpovědí je hlášení Alexy o tom, že objednává mátovou ústní vodu, extra silnou. A sakra. Když pak Johansson ujišťuje při sledování jejího filmu Josta, že natáčení milostných scén je pro ni to úplně nejhorší, uvěřitelnosti by jistě pomohlo, kdyby Alexa nezačala okamžitě hrát píseň s textem: „Tell me lies. Tell me lies. Tell me sweet little lies.“ O tom, co podobná druhotná upřímnost domácího asistenta může způsobit během večeře pro hosty, se raději přesvědčte sami.

Mimochodem Alexa ještě tak daleko ve svých schopnostech není. Spot z dílny agentury Lucky Generals, jenž režíroval Wayne McClammy, pracuje s nadsázkou a přitom upozorňuje na to, že je domácí asistent společnosti Amazon čím dál chytřejší.

Scarlet Johansson není primárně komediální herečkou, Colin Jost je nicméně v oblasti televizní zábavy doslova ponořený, ostatně od roku 2005 se podílí na scénářích komediální show Saturday Night Live. Svůj komediální talent a schopnost sebeironie ovšem prodávají ve spotu nazvaném Mind Reader oba.

Objeví se během čtvrté čtvrtiny nedělního zápasu v minutové verzi. Půjde přitom už o sedmou účast Alexy na Super Bowlu v řadě. Loni byl dokonce ji propagující spot s Michaelem B. Jordanem hodnocen v několika žebříčcích jako ten nejlepší, který se během tohoto svátku reklamy (a v druhé řadě amerického fotbalu) vysílal. Rozhodně je tedy nejvíce sexy.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: