Apple využil k propagaci nových AirPods Pro obří sochy tanečníků. Nejdřív jimi zmátl okolí a potom jim nasadil sluchátka

1. 11. 2019 | Kristýna Vozková
Billboardy zobrazující obří postavy v pohybu byli pro okolí matoucí, dokud jim Apple nenasadil svá nová sluchátka AirPods Pro a neodhalil originální outdoorovou kampaň.

Společnost Apple svou globální outdoorovou kampaní spojenou s uvedením nových bezdrátových sluchátek lidem pěkně zamotala hlavy. Doslova přes noc totiž nechala na budovy některých svých prodejen ve známých světových metropolích nainstalovat až 40 metrové billboardy v podobě gigantických tanečníků v pohybu. Bez jediného nápisu, bez loga. 

Až do 28. října. Ihned po uvedení novinky na trh totiž každý z tanečníků na billboardech postupně nafasoval” své zbrusu nové AirPods Pro. Tyto varianty zobrazující kromě samotného produktu i jednoduchý nápis a logo byly k vidění mimo jiné v Londýně, Tokiu, Paříži, Dubaji nebo Miláně. 

 

Některé z nich byly spíše tradiční, jiné však svým tvarem přesahovaly standardní formát billboardu a umělcům z nich například vyčuhovala” ruka nebo noha. Stejně jako v případě propagace původních AirPods, kde si ve spotu zahrál americký tanečník Lil Buck,  se značka i zde snažila akcentovat pohyb, který je s hudbou neodmyslitelně spjatý. 

Kampaň tak má  ilustrovat emocionální propojení hudby a pohybu, i to, že jdou někdy tak trochu za předem stanovené hranice. AirPods Pro uživatelům nabízejí novou zkušenost s poslechem hudby. Jsou vybavena silikonovými čepičkami pro potlačení okolního hluku a zároveň nabízejí i transparentní režim, ve kterém bude uživatel i nadále slyšet vše, co se kolem něj děje. Měla by tak podle společnosti zprostředkovat doslova pohlcující zážitek, který člověka přiblíží hudbě a přiměje ho třeba i k neobvyklým tanečním kreacím. 

 

 

 

 

 

 

 

Zdroje: musebycl.com, lbbonline.com, adweek.commumbrella.asia

 
Štítky dokumentu: Apple Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.