Aukro začne konkurovat Slevomatu

13. 12. 2010 | KAS
Aukro představilo svoji aplikaci nazvanou Úlovek týdne, která funguje na bázi hromadného nakupování. Na trh hromadných nakupovačů tímto vstupuje velmi silný hráč, který může výrazně zamíchat dosavadními kartami. Podle mluvčí Aukra Lenky Hanušové chce Aukro konkurovat zejména vysoce výhodnými nabídkami.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Aukro představilo svoji aplikaci nazvanou Úlovek týdne, která funguje na bázi hromadného nakupování. Na trh hromadných nakupovačů tímto vstupuje velmi silný hráč, který může výrazně zamíchat dosavadními kartami. Podle mluvčí Aukra Lenky Hanušové chce Aukro konkurovat zejména vysoce výhodnými nabídkami. "Zboží nabídneme vždy dostatečném počtu, řádově ve stovkách kusů. Zároveň s tím nabídneme výraznou slevu, mnohdy dosahující až 70 %," uvědla Hanušková pro média.

Aukro si to může dovolit. Se svými dvěma miliony uživatelů, které oznámilo na konci listopadu patří mezi největši subjekty v oblasti e-commerce. Dá se tedy předpokládat, že zadavatelům nabídne velmi atraktivní kupní sílu. Největší dosavadní domácí hráč na poli hromadného nakupování, Slevomat.cz, má oproti tomu "pouhých" 100.000 uživatelů.

V současné době působí na trhu hromadného nakupování asi 80 služeb, které by měly objemem zprostředkovaných transakcí v roce 2011 překonat jednu miliardu korun. Souhrnně mají tyto weby kolem dvou milionů uživatelů a každý měsíc vydají řádově desítky tisíc slevových kuponů.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.