Australian Lamb griluje v reklamě Novaka Djokoviče

21. 1. 2022 | Petr Michl
Říká se: kdo rychle dává, dvakrát dává. A to samé platí o sarkasmu v real-time marketing. Značce Australian Lamb se podařilo překrásně navézt do kauzy Novaka Djokoviče. Not Djoking!


Zdroj: Kelly Lazzaro / Twitter

V českých zemích drží pozici národního reklamního baviče primárně mobilní operátoři, v Austrálii pak společnost Meat And Live Stock a konkrétně její značka specializovaná na jehněčí, Australian Lamb. Táhlá sága o legalitě vstupu tenisové legendy Novaka Djokoviče do země a tím i o jeho účasti na Australian Open poskytla marketérům z jejich dvorní agentury The Monkeys dost času na to, aby přišli na způsob, jak se zapojit do veřejné konverzace a urvat si nějaké body sympatie. Povedlo se jim to se starým dobrým sarkastickým billboardem, pro jistotu mobilním.

Billboard s dvěma jehněčími kotletami s kostí nese slogan:

„Everyone’s welcome at our BBQ. Not Djoking.”


V překladu: „Na naší barbecue je vítán každý. Nežertujeme.“ Podstata vtipu a narážka na Djokoviče je nicméně přímo svázaná s angličtinou a slovem „joking“ (žertovat), takže nelze plně přeložit.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: