Až 75 procent firem monitoruje chování zaměstnanců na internetu

3. 2. 2010 | ILE
Z průzkumu společnosti Ernst&Young, který byl proveden mezi 250 firmami s více než 100 zaměstnanci vyplývá, že tři čtvrtiny zaměstnavatelů sledují chování svých zaměstnanců na internetu. Celých 58% podniků pak přístup zaměstnanců na internet omezuje.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Z průzkumu společnosti Ernst&Young, který byl proveden mezi 250 firmami s více než 100 zaměstnanci vyplývá, že tři čtvrtiny zaměstnavatelů sledují chování svých zaměstnanců na internetu. Celých 58% podniků pak přístup zaměstnanců na internet omezuje.
U téměř pětiny českých firem pak tráví zaměstnanci na internetu více než 30 minut denně mimopracovními aktivitami a u 48 procent je to čtvrthodina až půlhodina. Pouze ve 12% případů využívají zaměstnanci internet výhradně jako pracovní nástroj.
Největším problémem jsou i nadále sociální sítě, hned za nimi následují soukromé emailové adresy. Pohoršily si naopak humoristické servery anebo stránky s pornografickým obsahem.

Štítky dokumentu: SEO

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: