BP se připravuje na krizi

4. 5. 2010 | RaTP
Společnost BP se připravuje na příchod jedné z největších krizí, které kdy zažila. Ta je přímým následkem nehody, která se odehrála 20. 4. v Mexickém zálivu - po požáru na ropné plošině se poškodil vrt a od té doby z něj denně uniká až tisíc barelů ropy. Přestože situace už je tak dost zlá (ropná skvrna je momentálně jen o něco menší než Česká republika), to nejhorší má teprve přijít.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost BP se připravuje na příchod jedné z největších krizí, které kdy zažila. Ta je přímým následkem nehody, která se odehrála 20. 4. v Mexickém zálivu - po požáru na ropné plošině se poškodil vrt a od té doby z něj denně uniká až tisíc barelů ropy.
Přestože situace už je tak dost zlá (ropná skvrna je momentálně jen o něco menší než Česká republika), to nejhorší má teprve přijít. Ropa totiž může zlikvidovat unikátní rezervaci při ústí řeky Mississipy. A v takovém případě by diskreditace značky BP dosáhla nebývalých rozměrů.
Společnost již udělala důležité kroky, které by měly krizi alespoň částečně utlumit - doznala plnou zodpovědnost, komunikuje s vládou, samosprávami, médii i veřejností. Odborníci navíc opět poukazují na sílu, jakou má budování firemní image. Společnost BP si totiž dlouhodobě uchovávala renomé firmy, která je citlivá k životnímu prostředí. Právě toto vnímání by teď mohlo zapůsobit jako masivní airbag, který jí dovolí postavit se na nohy brzo po odeznění krize.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: