Outdoor reklama, která vás odfoukne svou nápaditostí

27. 2. 2014 | Petr Michl
Málokdy se stane, aby lidé stáli u CLV panelu s úžasem a ukazovali si na něj prstem. V tomto případě se to povedlo.

I tak starý formát jako outdoor reklama může být při kreativním uchopení stále ohromující. Platí to rozhodně pro CLV panel ve stanici metra ve Stockholmu instalovaný při příležitosti uvedení nové řady vlasových produktů lékárenského řetězce Apotek. Uvnitř CLV panelu není klasický podsvícený plakát, ale digitální obrazovka napojená na ultrazvukové senzory, která zobrazuje detail hlavy modelky. Když přijíždí metro, dlouhé vlasy modelky se začnou „větrem“ rozfukovat do všech stran.



Vše je pak skvěle doplněné sloganem: „Nechte vaše vlasy ožít.“



Když něco ožije, je tu nebezpečí, že si to začne dělat, co chce. U této reklamy to však rozhodně nevadí. Málokdy se stane, aby lidé stáli u CLV panelu s úžasem a ukazovali si na něj prstem. V případě této skvělé práce agentury Åkestam Holst se to povedlo.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.