BraCam proti rakovině prsu: Vaše prsa jsou prohlížena každý den. Už jste si udělaly vlastní kontrolu?

29. 9. 2014 | Petr Michl

S bojem proti rakovině prsu nechce být spojen  jenom Avon, ale mnoho dalších značek. Jednou z nejinovativnějších ve způsobu komunikace je Nestlé Fitness. Nyní upozorňuje na to, že by si ženy měly kontrolovat svá prsa s pomocí videa, v kterém chodí po Londýně dívka s topem s pořádným výstřihem, v němž je zároveň zabudována kamera.

Symbol podprsenky v pravém dolním rohu počítá, kolikrát se za den setkaly oči lidí přímo s objektivem, jinak řečeno: kolikrát jí někdo koukal na prsa. Asi není překvapením, že počet byl relativně vysoký. Ženská prsa zajímají pochopitelně muže, ale podívají se i jiné ženy, děti a dokonce i psi.



Video od agentury McCan Paris končí s claimem: Vaše prsa jsou prohlížena každý den. Kdy jste si je naposledy zkontrolovala sama?" Kampaň je doplněna hashstagem #CheckYourSelfie, s nímž by měly ženy šířit fotografie s upozorněním na důležitost samotné kontroly. Sdílení má jistě napomoci to, že se předpokládá, že se dívky budou fotit před zrcadlem oblečené nanejvýš do podprsenky.



Tento koncept není originální. Podobná videa se slušným virálním efektem natočilo několik YouTube vlogerů s kamerami umístěnými nejen v dámských výstřizích, ale třeba i u pánských rozkroků. Přijetí toho, co funguje, je nicméně důkazem, že Nestlé Fitness dokáže sledovat digitální trendy. Minulý podzim ostatně spojilo svou kampaň proti rakovině prsu se skutečnou inovací, první tweetující podprsenkou, která upozorňovala na důležitost kontroly ňader automatickým tweetem pokaždé, když byla podprsenka rozepnuta.



Už jen díky titulkům o „první tweetující podprsence" slibujícím mnoho prokliků získala tato myšlenka široké mediální pokrytí a video na YouTube téměř milion zhlédnutí. Přitáhnout pozornost k ženským ňadrům asi není to nejobtížnější marketingové zadání na světě, přesto musíme uznat, že tato značka to umí jako málokdo.

Zdroj: Creativity-Online, Chief Marketer

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.