Buďte konkrétní, pište o svém byznysu a zjistěte si, co zajímá vaše fanoušky

16. 5. 2012 | BD
Facebook provedl studii zaměřenou na efektivitu sdílených obsahů obchodních společností. Dává rady, jak ji zlepšit.

Jak zlepšit firemní propagaci na Facebooku? Je potřeba naučit obchodní společnosti lépe pracovat se svými stránkami. Aby zjistili, jak na tom společnosti jsou, podívali se u Facebooku na aktivitu 23 firem v průběhu jednoho měsíce. Zaměřili se hlavně na to, které posty si vedly u fanoušků nejlépe a které naopak tolik netáhnou. Hlavním zjištěním průzkumu je to, že statusy, které se přímo týkají podnikání firem, vykazují mnohem větší míru zapojení než obecná zvolání typu: "Už je tady konečně pátek! Hurá!"

Uživatelé největší sociální sítě jednoduše více interagují se specifickýmy statusy. Pokud děláte na Facebooku reklamu třeba železářství, zkuste při sdílení statusů zatlouct pár hřebíků a ne jen sdílet poslední vtipné obrázky.

Další rady, které Facebook pro firmy má, jsou opakováním už známých zásad. Používejte fotky, alba a videa k získání většího počtu lajků a do příspěvků dejte výzvu k akci, pokud chcete zvýšit množství komentářů.

 

Pro větší zapojení fanoušků na stránce je tedy podstatné zjistit, jaké typy sdílených obsahů je nejvíce zajímají. Na základě toho se pak firma může vydat tím správným propagačním směrem. Při jakékoliv činnosti je ale potřeba mít neustále na mysli obchodní cíle, které si firma vytyčila. Facebook věří, že aktualizace statusů a zajímavá činnost na stránce, může firmám posloužit stejně dobře jako tradiční reklama.

Například indická pobočka společnosti PepsiCo zaujala svoje fanoušky předpremiérami televizních spotů. Umístila je na Facebook dříve, než je poprvé vysílala v televizi, a fanoušci nadšeně sdíleli a komentovali. První spot byl sdílen během první hodiny více jak 10 000 krát.

Zdroje: www.mashable.com, www.facebook-studio.com

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.