Burger King vzkazuje školákům: 'Chceš Whopper zadara? Tak šprtej!'

15. 4. 2020 | Eva Dragulová
S povedenou „koronakampaní“ přišel Burger King. Ve své appce nabízí studentům Whopper zdarma. Ale pozor! K získání promo kódu, díky němuž si užijí ikonický burger bez placení, musí potrápit všechny mozkové závity.

BKZdroj: Burger King

Jestli koronavirus něco neoslabil, ale naopak posílil, je to právě kreativita. Značky se předhánějí, kdo přijde s lepší kampaní, distancují jednotlivé části svých log, aby prokázaly, že ony to s udržováním bezpečné vzdálenosti myslí opravdu vážně… A zahanbit se nedá ani Burger King, který má chytrou komunikaci reagující na aktuální události snad patent. 

Na svou kampaň „Stay Home of the Whopper“, v níž akcentují právě to, aby lidé zůstali doma a objednali si donášku svého oblíbeného jídla, navazují tento týden další akcí. Burger King se tentokrát rozhodl podpořit americké studenty, kteří jsou sice uvězněni v karanténě, ale ani ta jim nemůže zabránit v pilném studiu. 

Když si totiž školáci stáhnou aplikaci BK a budou pozorně sledovat Twitter a Facebook této značky, budou si moci každodenně po celý týden lámat hlavu nad novým záludným úkolem. A když se jim podaří ho vyřešit? Za odměnu dostanou promo kód na Whopper zdarma

BKZdroj: Burger King

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: