Byl vyhlášen šestý ročník soutěže Marketér roku

22. 11. 2010 | TMJ
Soutěž o titul Marketér roku 2010 vyhlásila Česká marketingová společnost u příležitosti významného summitu českých marketingových odborníků s Phillipem Kotlerem, profesorem mezinárodního marketingu na Northwestern University, konaném v Praze 19. listopadu 2010.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Soutěž o titul Marketér roku 2010 vyhlásila Česká marketingová společnost u příležitosti významného summitu českých marketingových odborníků s Phillipem Kotlerem, profesorem mezinárodního marketingu na Northwestern University, konaném v Praze 19. listopadu 2010. Stejně jako v minulých ročnících je cílem soutěže výběr významných osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce i marketingu obecně. Slavnostní vyhlášení provedla a symbol soutěže - Velkého modrého delfína - představila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová.

Vedle poslání a významu této akce ocenila i pravidelnou záštitu, kterou soutěži poskytuje právě Phillip Kotler. Předseda hodnotitelské komise prof. Gustav Tomek stručně uvedl pravidla hodnocení soutěže a způsob přihlášení. Závěrem podpořil význam soutěže prof. Kotler, který opět s potěšením převzal záštitu nad novým ročníkem.

Přihlášku a informace o soutěži najdete na www.cms-cma.cz

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.