Cadbury se Campbell za svou reklamu omluvila

6. 6. 2011 | ZeB
Společnost Cadbury se omluvila supermodelce Naomi Campbell za „rasistickou“ reklamu, která ji srovnává s čokoládou.

Společnost Cadbury se omluvila supermodelce Naomi Campbell za „rasistickou“ reklamu, která ji srovnává s čokoládou.

Naomi Campbell dříve prohlásila, že je šokována reklamou na Cadbury Bliss, jíž vévodí nápis „Move over Naomi, there´s a new diva in town“ (což by v překladu mohlo znít asi takto: „Uvolni místo, Naomi, ve městě už je nová diva“). Campbell řekla: „Jsem v šoku. Je to velmi znepokojující být označována jako čokoláda, a to nejen pro mě, ale pro všechny ženy a lidi tmavé pleti. Nepřijde mi to vůbec vtipné. Je to urážející a bolí to.“

Mluvčí společnosti Cadbury se vyjádřil k celé věci následovně: „Opravdu nebylo nikdy naším záměrem dopustit se jakéhokoli trestného činu.“ „Cadbury bere svou odpovědnost velmi vážně. Nikdy bychom nevykonali žádnou marketingovou aktivitu, o níž bychom se domnívali, že by mohla způsobit újmu jakékoli skupině naší společnosti.“

Společnost byla vyzvána k tomu, aby se Naomi Campbell omluvila. Cadbury to opravdu učinila a omluva zní takto: „Neměli jsme v úmyslu touto kampaní jakkoli urazit Naomi, její rodinu nebo kohokoli dalšího a upřímně se omlouváme za to, že se tak stalo.“ Reklama je stažena a nebude již nadále využívána k propagaci firmy Cadbury.
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.