Obchodním emailům dochází dech

23. 3. 2012 | Bednářová Daniela
Oslovování lidí prostřednictvím emailů je čím dál těžší. Hlídací psi emailových služeb jsou ostřejší než dřív.

V průzkumu společnosti Return Path se zkoumalo, jaké množství obchodních emailů skončí v doručené poště, spamové složce nebo vůbec nedojde. A výsledek je zajímavý - obchodní sdělení distribuovaná emailem mají asi jen 75% šanci dostat se k adresátovi. Oproti předchozím třem rokům, kdy nebyl správně doručen každý pátý email, se jedná o nárůst množství nedoručených zpráv zhruba o pět procent. Údaje se týkají druhého pololetí roku 2011. I pro rok 2012 se očekává nadále rostoucí počet nedoručených emailů.

Přes 8 % všech obchodních emailů podle průzkumu skončilo mezi spamy a 15 % zpráv vůbec nedošlo. Hlavně díky filtrům jednotlivých mailových služeb. K nejcitelnějšímu nárůstu nedoručených emailů došlo v oblasti Severní Ameriky (NOAM). 13,3 % nebylo doručeno, to je o 38 % více než v předchozím pololetí. Do spamu spadlo o 19 % více emailů (celkem 7,4 %).

Největší problémy s doručováním obchodní pošty jsou v Kanadě (CAN). Oblast Evropy, Středního východu a Afriky byla na druhé straně vyhodnocena jako oblast, ve které má pošta největší šanci dostat se k adresátům. Doručeno je zde až 85 % emailů.

Další údaje z výzkumu Return Path se týkají obchodníků využívající službu Gmail. Většina uživatelů Gmailu (93 %) má přístup ke službě Prioritní pošta, v jejímž rámci jsou schopni označovat hvězdičkou důležité maily a lépe se orientovat v množství přijaté pošty. Pouze 8 % všech zpráv je ale takto opravdu označeno.

Zdroj: www.marketingland.com

Štítky dokumentu: Google Marketingový výzkum YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.