Chrysler rozvázal spolupráci s agenturou kvůli sprostému tweetu

14. 3. 2011 | KAS
Pořádně bolestivý trapas má za sebou agentura New Media Strategies. Jeden z jejích zaměstanců, který v rámci kontraktu spravoval Twitterový účet společnosti Chrysler (@chryslerautos), neodhadl míru slušnosti tweetovaného sdělení a poslal do světa vulgární twít.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pořádně bolestivý trapas má za sebou agentura New Media Strategies. Jeden z jejích zaměstanců, který v rámci kontraktu spravoval Twitterový účet společnosti Chrysler (@chryslerautos), neodhadl míru slušnosti tweetovaného sdělení a poslal do světa vulgární twít. Konkrétně se jednalo o sdělení "I find it ironic that Detroit is known as the #motorcity and yet no one here knows how to fucking drive", volně přeložitelné jako "Je ironií, že Detroit je znám jako město automobilů, když tu každý řídí jako (doplň sprosté slovo)." Informaci přinsel server AdAge.

Twít se začal po síti šířit doslova lavinově a během několika málo chvil se dočkal stovek retweetů, přičemž informace o "úletu" se objevila také na desítkách blogů. Agentura NMS svého zaměstnance s okamžitou platností vyhodila. A podobně se zachoval i Chrysler, který pro změnu "vyhodil" agenturu NMS.

Chrysler oznámil, že musí přehodnotit model, kdy mají zaměstnanci najaté agentury plný přístup k účtům na sociálních sítích. "Podobná chyba se již nesmí opakovat," uvedla mluvčí společnosti Dianna Guitierrez.

"Pokud nemá společnost smluvně zajištěnou odpovědnost agentury za tuto formu oficiální komunikace, mohou nastat problémy," uvedl pro Marketing Journal specialista Jiří Knecht. "V zahraničí již několikrát vznikla situace, kdy se společnost vinou agentury dostala do soudního sporu. Odvažuji si tvrdit, že doba lehkovážného zacházení s profily na sociálních sítích je pryč."

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.