ČSOB Pojišťovna upozorňuje na to, o čem spolu páry nemluví

13. 5. 2016 | Petr Michl
Pojišťovny ve své komunikaci především straší. ČSOB Pojišťovna se rozhodla natočit videa s reálnými páry a výsledek je velmi zajímavý.



Tradičním nástrojem marketingu pojišťoven je strašení tím nejhorším možným scénářem vývoje určité situace. ČSOB Pojišťovna na to jde ve své nové kampani spojené primárně s její facebookovou stránkou jinak. Nabízí interakce reálných párů, které před kamerou mluví i o tom, co jim na sobě vadí a zdali spolu chtějí mít děti.

Občas je to poměrně napínavá podívaná. Otázky se totiž motají i kolem postojů, na jejichž sdílení pokračování vztahu často stojí a padá. Ač má video tři minuty, je poutavé a vyzní autenticky.

Na videa naváže série článků, fotografií a dalšího obsahu s posláním přiblížit problémy, jež mohou páry potkat při zakládání rodiny. Cílem kampaně je přitom propagovat produkty Pojištění pro ženy, Pojištění pro muže a také nabídnout Pojištění Maminka. Cílová skupina žen ve věku od 25 do 35 let je zvolena jako ta hlavní a tomu odpovídá i s kampaní spojená microsite pojisteni-maminka.cz.

Za produkcí videa stojí agentura SYMBIO Digital, správu a cílení kampaně, která poběží na Facebooku do června, má na starosti agentura Stario.  


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: