Czech Internet Forum – nezbytná rekapitulace toho nej z českého internetu

9. 10. 2012 | Petr Michl
Nenechte si ujít Czech Internet Forum. Akci, na které jsou všichni, co na českém internetu něco znamenají, nebo mají teprve takovou ambici.

Tradiční konference Czech Internet Forum se koná 6. listopadu. Letos již posedmé se sejdou špičky českého internetu, aby si navzájem vyměnily zkušenosti a názory na aktuální stav trhu, sdílely inspiraci a ukázaly si nejzajímavější trendy na českém internetu. Poprvé v divadle Archa - na výjimečném místě s výjimečnou atmosférou, kde se již tradičně vyhlašují výsledky Křišťálové Lupy.

 

Konferenci si může užít jak protřelý matador, tak úplný začátečník. Každý si najde svoje téma, nové kontakty či zajímavou inspiraci a podněty. Akce je obzvláště prospěšná pro následující typy návštěvníků:

  • zástupce vydavatelství a médií všeho druhu
  • zástupce mediálních a specializovaných agentur
  • marketingové specialisty
  • podnikatele z oblasti e-commerce
  • zástupce telekomunikací a ICT firem
  • provozovatele webů

Vyhlášení soutěže oceňující nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2012 je vrcholem dne, neméně zajímavý bude ovšem i odborný program, který se bude odehrávat paralelně ve dvou sálech.

Přednášející se budou dotýkat mnoha oblastí mediální scény. Řešením pro autory píšící na internet, kde je z pohledu většiny uživatelů „přece všechno zadarmo“, je Flattr. Cílí, na ty, kteří si to nemyslí, a dokážou dobrý článek ocenit finančním příspěvkem. Jak jeden z nejzajímavějších startupů v oblasti placeného obsahu a e-commerce funguje, vám osobně představí jeden z jeho dvou zakladatelů a výkonný ředitel, Linus Olsson.
Plynulou návaznost na to bude mít prezentace 100 Kč za odstavec textu - kdo z vás to má? Františka Fuky. Osobnost českého internetu se svým známým blogem pouze nebaví, ale částečně i živí. Mimo jiné právě díky službě Flattr.

Kdo stojí za největšími internetovými hráči a co všechno drží v rukou? Na to by měl odpovědět ekonomický novinář a zároveň provozovatel Motejlek.com, Miroslav Motejlek. V prezentaci Rozložení sil na českém internetu nechá posluchače nahlédnout do světa za zrcadlem, kam není tolik vidět, ale je možná důležitější než hodnocení podle čísel návštěvnosti či mediálních ohlasů.

Jak se v České republice prodávají e-knihy a dá se na nich vydělat? Co je třeba k tomu, abyste vytvořili e-bestseller? Jak se získávají práva, připravují formáty, jak se e-knihy propagují a co všechno máme před sebou? Zkušenosti, čísla, vize i přešlapy nakladatelství Kniha Zlín, které pravidelně vládne žebříčku prodejů e-knih v ČR prozradí nejpopulárnější knihovnice českého internetu, Olga Biernátová.
Na ni naváže Petr Zapletal z Publero.com. Dle něj si digitální distribuce novin a časopisů v ČR stále hledá cestu jak k vydavatelům, tak ke čtenářům. Ve své prezentaci odpoví i na tyto otázky: „Znají čtenáři elektronické verze svých oblíbených titulů a jejich distributory? Proč vydavatelé přistupují k prodeji přes vlastní inhouse čtečky a proč čtenáři preferují univerzální čtečku? Jak prodat titul za pár korun a jak jej propagovat s co nejmenšími náklady?“

 

Vůdce H1.cz David Špinar je jeden z největších propagátorů a obhájců výkonostního marketingu u nás. Přesto tvrdí, že tato disciplína prochází krizí identity. I tak ji ale nemá cenu odepisovat. Bude i nadále hrát roli v online marketingové strategii inzerentů i jejich agentur, jen je třeba čelit pěti základním výzvám, které rozhodnou, jak významná ta role bude

PR v sociálních sítích není žádná prdel – tak zní provokativní název přednášky od muže, který o tom ví své. Každý, kdo chce dělat PR v sociálních sítích, se musí pohybovat na hraně toho, co ještě snese jeho zaměstnavatel, který chce, aby ho komunita milovala, a co chce komunita, která v principu značky a firmy nemá moc ráda. Ex-mluvčí Air Bank a nynější mluvčí mBank, Rostislav Kocman, byl přímým aktérem jedné z nejdiskutovanějších kauz na sociálních sítích v letošním roce. Podělí se o zkušenosti, které se nedají vymyslet. Ty se musí prožít na vlastní kůži.

 

 

Prohlédněte si přehled všech řečníků a nezapomeňte se registrovat.

Štítky dokumentu: E-Commerce Reportáže
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.