Dámejídlo.cz si k 5 letem na trhu nadělilo novou korporátní identitu i vylepšení zákaznické zkušenosti

3. 10. 2017 | Petr Michl
Nová kampaň, korporátní identita a především snadnější nabídka restaurací s tou nejlepší odezvou od zákazníků v programu Dáme jídlo+. To vše dnes představuje jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací.



Dámejídlo.cz
oslaví v listopadu 5 let na trhu. Jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací si k tomuto milníku nadělila k dnešku 3. října několik novinek. Zásadní jsou produktové změny vytvořené pro zlepšení zákaznické zkušenosti nazvané Dáme jídlo+. Dalšími novinkami jsou změna korporátní identity, positioningu i nová reklamní kampaň, která to vše odráží.

Dáme jídlo+ umožní lidem objednat z míst, která se v minulosti osvědčila nejvíce.

Společnost chce zákazníkům usnadnit orientaci ve své poměrně široké nabídce. Odpovědí na to má být tzv.  Dáme jídlo+. Tímto označením se budou moci pyšnit pouze nejlepší restaurace dle hodnocení zákazníků.

„Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednávací proces pro zákazníka,“ prozrazuje Jan Matějů, CEO Dámejídlo.cz a doplňuje: „Vlajkovou lodí je tzv. Dáme jídlo+, které prezentuje tu nejlepší zákaznickou zkušenost, jakou bychom rádi nabízeli v co největším počtu restaurací.“


Změny jsou postavené nejen na vývoji webu a aplikace, ale také na práci s daty zákazníků a restaurací. A také na vylepšení technologií v celém procesu objednávání a komunikace prostřednictvím systému Dáme jídlo Objednávky či přímou integrací do POS, v čele se systémem Storyous.

„Celý tento posun vnímáme jako velmi důležitý krok pro Dámejídlo.cz. V časti výše zmíněného doháníme světové trendy, v části pak věříme, že jsme tímto na špičce světových platforem objednávek a rozvozu jídel...“ vysvětluje Jan Matějů.

Společnost dále naznačila, že se brzy zaměří také na nabídku prémiových (luxusních) restaurací.

Kapacita kurýrů bude navýšena

Dámejídlo.cz se vyznačuje vlastním vozovým parkem pro své kurýry. Velký počet objednávek ale přiměl společnost k rozšíření této koncepce. Rozšiřuje kapacitu kurýrů o flexibilní řidiče s vlastními vozy a cyklisty, kterým nabízí již tříhodinové směny. Může to být tak jistá forma přivýdělku například pro taxikáře či messengery. Další novinkou na poli posílení logistiky je zároveň zahájení spolupráce s doručovací službou Gibon Delivery.

Nová korporátní identita a positioning



Značka Dáme jídlo se představuje také v novém kabátě. Redesign korporátní identity je nově představen na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény .cz.

„Nejen, že jsme graficky upravili značku Dáme jídlo, tak abychom omladili a oživili její podobu od oblečení našich kurýrů po nový web, ale také jsme se hodně věnovali tomu, co naši zákazníci v životě hledají a na čem jim záleží.  Pro značku Dáme jídlo to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že bude vést zákazníky k tomu, aby žili momentem. To věříme, že je jedna z největších lidských radostí a svobod. To, jakou roli v tom bude hrát jídlo od nás, necháme už čistě na našich zákaznících,“ dodává Jan Matějů.

 

Nová reklamní kampaň

Dáme Jídlo k těmto novinkám spouští zároveň novou reklamní kampaň. Na základě výzkumu Millward Brown a Response Now vytvořila kreativu spotu agentura Konektor, režíroval Honza Zajíček, zprodukoval Punkfilm a voiceover namluvila Kateřina Winterová.

Spot se objeví na kanálech TV Nova a Prima.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.