Dle Hornbachu může být zahrada kdekoliv. Vytvořil ji na obří reklamě na nároží

19. 4. 2021 | redakce
Hornbach přichází s novou kampaní s impozantním spotem od Heimat Berlin. K obří „reklamní zahradě“ vytvoří další dočasné zahrady v evropských metropolích, třeba v podobě odstavených vraků aut, reklamních sloupů, ale i vstupu do metra.

Nudná šedá křižovatka. Opuštěný, rzí prolezlý autovrak nebo stále tytéž schody do metra. Představte si je však postupně ponořené v nádherné svěží zeleni.  Bohaté velké listy, překrásně barevné květy; svěžest, klid a pohoda ve fádním stereotypu nelehké doby. Zahrada může být kdekoliv. Pod námětem klíčového claimu nové kampaně Hornbachu je podepsána německá společnost Heimat, jeho kmenová agentura.

Největší reklamu tvoří prvek vznikající v reálném čase kampaně

Hlavní úlohu hraje v kampani spot. Jeho vizuální stránka je s ohledem na nulový voiceover impozantní. Centimetr po centimetru je na záběrech možno vidět začátek tvorby obrovské vertikální zahrady na do té doby nevýrazné fasádě domu u rušné křižovatky.

Výsadba této zahrady bude trvat devět dnů. Na konci bude nejen gigantická reklama společnosti Hornbach. Bude to především obrovská zahrada na jinak anonymní křižovatce.

V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města; odstavené vraky aut, reklamní sloupy ale i vstup do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem.

 

Na plný plyn do zahradního ráje! Protože zahrada může být kdekoliv. Více zde: www.hornbach.cz/zahradakdekoliv

Zveřejnil(a) HORNBACH dne Pondělí 19. dubna 2021

Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu či jednoduše na balkoně.

V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. V zahrnutých media typech najdeme nejdůležitější formáty – online, televizi i rádio. Samozřejmostí je in-store podpora v podobě brandingu a maximální využití vlastních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram.

 

Proměň betonovou džungli v zahradu. Protože zahrada může být kdekoliv. Více zde: www.hornbach.cz/zahradakdekoliv

Zveřejnil(a) HORNBACH dne Pátek 16. dubna 2021

Právě fanoušci na Facebooku a Instagramu měli unikátní příležitost vidět spot jako první, neboť součástí strategie byla mimo jiné i premiéra spotu pro fanoušky profilů společnosti Hornbach.

Kampaň: „Zahrada může být kdekoliv.“

Název spotu: „Zahrada může být kdekoliv.“

Agentura: HEIMAT, Berlin

Produkce: Liesel Filmproduktion GmbH

Režie: Jonas Schubert

Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH

 

Kam dál? 


Heimat Berlin vytvořil pro svého dvorního klienta celou řadu skvělých reklam. Podívejte se na ně v článku 8 nejlepších kampaní Hornbachu vzniklých ve spolupráci s agenturou Heimat.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.