Do tří let je věšina magazínů k dostání na Facebooku

14. 5. 2010 | ILE
Facebook na svou stranu získává stále silnější hráče. Po opinion leaderech, politicích a korporacích se na něj stále více zaměřuje pozornost mediálních domů. Ve Facebooku totiž vidí vhodnou platformu, pomocí které se mohou lépe dostat ke svým zákazníkům. Konkrétně dnes bylo například oznámeno, že titul Vanity Fair Magazine - a s ním i mnohé další - budou ještě letos přístupné přímo z Facebookového newsfeedu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Facebook na svou stranu získává stále silnější hráče. Po opinion leaderech, politicích a korporacích se na něj stále více zaměřuje pozornost mediálních domů. Ve Facebooku totiž vidí vhodnou platformu, pomocí které se mohou lépe dostat ke svým zákazníkům.
Konkrétně dnes bylo například oznámeno, že titul Vanity Fair Magazine - a s ním i mnohé další - budou ještě letos přístupné přímo z Facebookového newsfeedu. Celá strategie vychází ze známé poučky, že jakmile je jednou uživatel na Facebooku, nerad jej opouští. Magazíny se tak snaží dostat ke svým čtenářům co nejblíže a využít při tom veškeré možnosti, které Facebook přináší - tedy hodnocení, zvýrazňování a komentování jednotlivých příspěvků.
Vstup do obsahu časopisu bude zpoplatněn, na řešení v současnosti pracuje společnost Alvenda, která se specializuje na vývoj prodejních aplikací na Facebooku. Podle zadavatele by měly sdílené informace sloužit především k akvizicím nových čtenářů.
Odborníci předpokládají, že tento trend se bude stále více projevovat. Podle serveru AdAge by se na Facebooku mohlo do tří let objevit až 90 % všech amerických magazínů.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.