Dospělí uživatelé více hlídají svůj internetový obraz

27. 5. 2010 | RaTP
Většině dospělých uživatelů přestalo být jedno, jaký obraz si o nich mohou vytvořit ostatní lidé na síti. Vyplývá to z nové zprávy Pew Internet & American Life Project. Ta se zabývala proměnami reputation managementu jednotlivých uživatelů a nástrojů, které používají pro korekci své internetové stopy.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Většině dospělých uživatelů přestalo být jedno, jaký obraz si o nich mohou vytvořit ostatní lidé na síti. Vyplývá to z nové zprávy Pew Internet & American Life Project. Ta se zabývala proměnami reputation managementu jednotlivých uživatelů a nástrojů, které používají pro korekci své internetové stopy.
Výzkum potvrdil, že přestože internetovou stopu si hlídá více než polovina uživatelů (57 %) minimálně tím, že čas od času vygůglí své jméno, méně lidí (až o 7 % oproti roku 2006) má problém s množstvím informací, které se o nich na síť dostávají. Ty limitují zejména mladší uživatelé ze skupiny 18-29, kteří ze 71 % zkoumají a upravují nastavení soukromí u svých elektronických profilů.
A jaké nástroje ke korekci stopy nejvíce používáme?
47 % uživatelů ze skupiny 18-29 doznalo, že často mazají komentáře ze svých profilů, 41 % odstranilo tag se sým jménem ze sdílené fotografie. Celých 28 % z této skupiny pak oznámilo, že nikdy nevěřilo sítím jako Facebook, MySpace nebo LinedIn.

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.