Duhová kulička zná své vítěze

4. 6. 2010 | ČTK
Organizátoři mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička rozdali dnes ve Zlíně ocenění nejlepším tvůrcům a zadavatelům reklamních spotů. V základních pěti kategoriích si dohromady odnesli 18 ocenění, z toho pět zlatých, pět stříbrných a osm bronzových. Udělena byla i speciální cena dětské poroty Duhový úsměv

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Organizátoři mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička rozdali dnes ve Zlíně ocenění nejlepším tvůrcům a zadavatelům reklamních spotů. V základních pěti kategoriích si dohromady odnesli 18 ocenění, z toho pět zlatých, pět stříbrných a osm bronzových. Udělena byla i speciální cena dětské poroty Duhový úsměv. Soutěžní přehlídka je součástí doprovodného programu Mezinárodního festivalu pro děti a mládež, který se do soboty koná ve Zlíně.
Do letošního osmého ročníku Duhové kuličky se přihlásilo rekordních 242 prací. "Potěšil nás také velký zájem o studentskou soutěž Young Marbles. Na shortlist nejkvalitnějších prací v rámci Young Marbles byly ale nakonec zařazeny čtyři studentské kreativní týmy," řekla manažerka Duhové kuličky Nela Fišerová.
V kategorii televizních reklam si zlaté ocenění odnesla agentura Young & Rubicam s reklamami Tarify na míru společnosti Vodafone.
V kategorii Out Of Home porotu nejvíce zaujala kampaň pro pražský magistrát společnosti Euro RSCG s názvem Co bychom kupovali, kdyby se to nestalo? Kategorii Digital ovládla slovenská agentura Istropolitana Ogilvy. Zlato si odnesla za kampaň Newspeak - Nameday pro pivní značku Zlatý bažant. V tiskové kategorii zvítězila agentura Comtech s kampaní pro Český červený kříž s názvem Příliš pozdě. V poslední soutěžní kategorii Social Campaign si zlato odnesla kampaň Watching is Annoying od Mather Communications pro Nadaci Leontinka.
Speciální cenu dětské poroty Duhový úsměv obdržela EV public relations s reklamami pro společnost Laufen CZ, JIKA - Moje koupelna.
Duhová kulička je ojedinělým projektem, který se kromě kreativity soustředí i na etický rozměr reklamy. Oceňujeme zodpovědný přístup v komerční komunikaci a upozorňujeme na nutnost "znovuobjevení" etického kodexu reklamy. Součástí festivalu je i odborná konference. Ta se jako jediná v České republice věnuje problematice mediální výchovy.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.