Eshopy často nemají ponětí o platných předpisech

11. 3. 2010 | RaTP
Raketový nástup eshopů v Česku s sebou nese jeden negativní průvodní jev. Jejich majitelé, kteří se čím dál tím více rekrutují z řad dosavadních nepodnikatelů totiž nevěnují dostatek času studiu platné legislativy a předpisů. Potvrdila to i nejnovější čísla České obchodní inspekce.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Raketový nástup eshopů v Česku s sebou nese jeden negativní průvodní jev. Jejich majitelé, kteří se čím dál tím více rekrutují z řad dosavadních nepodnikatelů totiž nevěnují dostatek času studiu platné legislativy a předpisů. Potvrdila to i nejnovější čísla České obchodní inspekce.
Ta loni zkontrolovala 488 elektronických obchodů, přičemž celých 338 z nich se více či méně provinilo nedodržováním předepsaných pravidel. Alarmující je zejména vysoký počet zjištěných nekalých praktik, mezi které patří nejvíce zamlčení možnosti odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu anebo uvádění nepravdivých údajů o zboží, sídle anebo provozovateli eshopu.

Štítky dokumentu: Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.