Evian: Baby & Me

22. 4. 2013 | Petr Michl
Roztomilá batolata opět útočí. Značky minerální vody Evian navazuje na svou slavnou sérii reklam s malými dětmi.

Klient: Evian

Produkce: BETC

Země: Francie

Děti jsou zase tady! Drobota, která dokáže často svou roztomilostí přimět internetové uživatele až k milionům zhlédnutí na YouTube a k statisícům sdílení na sociálních sítích, je z logiky věci často využívaným prostředkem k vyvolání virality. Již poněkolikáté z toho těží značka minerální vody Evian. Novou reklamou s názvem Baby & Me zobrazuje, že v sobě máme všichni malé dítě. To má z výše zmíněných důvodů pochopitelně podobu roztomilého batolete. Při castingu byly vybírány děti, jež jsou podobné dospělým modelům. To bude nadále využito i v tištěné sérii reklam, kterou si můžete prohlédnout níže.

Prémiová značka vody Evian má s dětmi své zkušenosti. Její klip Roller Babies z roku 2009 se stal hitem. Díky digitálním úpravám se na ní batolata baví jako cool týpci na kolečkových bruslích – dodnes vypadá spot skvěle a na YT má téměř 65 milionů zhlédnutí.


Co postrádala navazující reklama Baby Inside z roku 2011 v tricích, to nahradila v kreativitě. Jen s tričky s těly batolat na celé řadě dospělých lidí a chytlavým hudebním pokresem dokáže bavit minutu a 38 sekund.


Historie masového využití batolat v reklamě jde ale ještě dál. Francouzská televizní reklama na Evian z roku 1998 dělá z malých dětí akvabely.


Je využití dětí sázkou na jistotu, která nevyžaduje zase tolik kreativního umu? Global Brand Director pro Evian, Laeuren Houel to popřel ve svém vyjádření pro AdWeek: „Pouto značky s dětmi začalo už v roce 1935, kdy byl Evian díky svému pH neutrálnímu složení minerálů poprvé doporučen jako ideální kojenecká voda. Dodnes je to nejpoužívanější značka vody, kterou využívají matky pro své děti. Je tu tedy opravdové spojení, nejedná se o marketingový trik." Ať tomuto vyjádření věříte nebo ne, je nepopiratelné, že děti táhnou. Reklama Baby & Me zaznamenala v době vydání tohoto článku přes 11 milionů zhlédnutí a rychle narůstají další. To vše přestože je dle našeho názoru z posledních tří „batolecích spotů" na Evian zdaleka nejméně nápaditá.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.