Facebook for Business v novém kabátě

30. 7. 2013 | Petr Michl

Facebook se snaží pomáhat firmám k úspěchu. Nyní se to snaží dokázat novou podobou stránky Facebook for Business. Dle příspěvku na Facebook Studio by se daná platforma měla stát klíčovou destinací pro zprávy, informace a inspirací pro marketéry, kteří chtějí s pomocí Facebooku dosáhnout lepších výsledků ve svém podnikání. Podle priorit marketérů rozděluje i praktické tipy a to v těchto oblastech:

  • Zvýšení prodejů v kamenném obchodě
  • Zvýšení online prodejů
  • Spuštění nového produktu
  • Zvýšení povědomí
  • Propagace aplikace



Dle Facebooku souvisí tato změna se snahou zjednodušit reklamní formáty a udělat marketing na FB srozumitelnější co největšímu okruhu lidí. Sekce News by měla být hlavním zdrojem novinek týkajících se marketingu na Facebooku. Jako cenný zdroj inspirace vypadají i případové studie, mezi kterými můžete nyní nalézt například  e-shop s módou FAB, u nějž pochází 30 % denního trafficu z Facebooku. Uvedení nových produktů více do hloubky, včetně odpovědí na otázky marketérů od expertů, by měl poskytnout Facebook for Business Live, na kterém jsou dostupné i záznamy starších videí.

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.