Facebook opět upravil algoritmus news feedu ve prospěch příspěvků uživatelů

22. 1. 2014 | Petr Michl
Algoritmus news feedu by měl být opět předmětem změny. Bude upřednostňovat textové statusy uživatelů před těmi od stránek.

Algoritmus news feedu by měl být opět předmětem změny.  Bude upřednostňovat textové statusy uživatelů před těmi od značek. Tato úprava vychází z nedávného testování Facebooku, jež ukázalo, že zobrazování textových statusů od uživatelů vede ke zvýšení frekvenci této formy příspěvků od jejich přátel. Nic podobného ovšem neplatilo pro stejný formát od stránek. Jejich textové statusy sice před několika měsíci dosahovaly většího dosahu, ale neplatilo to pro jejich engagement.

Po nynější úpravě by se dosah textových statusů měl snížit, viditelnější by naopak měli být ty uživatelské.



Ukázky obou typů ilustruje printscreen výše. Mezi textové statusy se počítají i ty, v kterých je schován link, jenž je jen v textové podobě a nemá vytvořený vizuální náhled. Produktový manažer Facebooku Chris Turitzin se vyjádřil, že avizovaná změna je částečně i motivací pro stránky, aby své příspěvky s linky vytvářely atraktivnějším způsobem. Dle něj nový náhled linků s větší fotografií, kterou si bere z obsahu na cílové adrese nebo je ji lze dodat, slaví úspěch v podobě větší proklikovosti a engagementu. Díky změně v algoritmu se dá očekávat, že právě takto vizuálně vylepšené pozice by se měly dočkat i o něco většího dosahu v news feedu uživatelů.

Zdroj: InsideFacebook, Facebook's Newsroom

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.