Facebook testuje detailnější upozornění a zajímá se o spokojenost s News Feedem

6. 9. 2013 | BeDa

Facebook testuje nové a detailnější zobrazování notifikací. Upozornění na to, jestli vaše příspěvky někdo z přátel na Facebooku neokomentoval nebo neolajkoval, nebo vás někde neoznačil na fotce, jsou pro většinu lidí dostupná jen jako červené číslo na levé části lišty nad ikonkou zeměkoule. Teď Facebook testuje nabídku detailnějších informací o akci, kterou někdo z přátel provedl.

 

Pravdou ale je, že už nyní se objevují detailnější informace ohledně upozornění v levé spodní části obrazovky. Ale jen tehdy, když se jedná o akci, která probíhá v okamžiku, kdy je uživatel na Facebooku a po chvíli mizí. Snaží se tak uživatele přimět kliknout na box v momentu, kdy se objeví.

V tomto okénku vidí uživatelé, kteří přátelé nějak interagují s jejich příspěvky. Když ale akci přátel nepodchytí včas, musí tradičně kliknout na červené číslo upozorňující na notifikace. Pro detailnější informace ale stejně musí uživatel najet myší na ikonku, takže už je v podstatě jedno, jestli na ni musí i kliknout.

Dalším prvkem, který Facebook testuje, je spokojenost s News FeedemFacebook je v podstatě konstantně zvědavý na to, jak se uživatelům líbí jeho jednotlivé prvky. V poslední době několik z nich zaznamenalo, že se jich Facebook prostřednictvím krátkého dotazníku vyptává na spokojenost s jednotlivými typy příspěvků v News Feedu.

Ve výzkumu je několik typů příspěvků, u kterých mají uživatelé označit ty, které chtějí vídat nejčastěji. Hodnocení probíhá udělováním hvězdiček, maximum je pět.

 

Některým uživatelů se dotazník zobrazí poté, co kliknou u příspěvku v pravém horním rohu na šipku.

Mezi příspěvky jsou obrázky, aktualizace ohledně  úvodních obrázků, ale Facebook se ptá také na poměrně nový prvek, který vrací uživatele do minulosti a to přesně o rok. Prvek On this day - zobrazuje uživatelům příspěvky, které postovali jejich přátelé přesně před rokem.

Zdroje: wwww.insidefacebook.com, www.businessinsider.com

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.