Facebook testuje dosud nejpoutavější reklamní formát Immersive Mobile Ads

4. 9. 2015 | Petr Michl



Před několika týdny jsme upozorňovali na nové možnosti facebookové mobilní reklamy, která si dokáže uzmout pozornost uživatele i překrytím celého displeje. Něco podobného, ale podaného mnohem elegantnějším způsobem, má přinést nový formát Immersive Mobile Ads.

Ukázku toho, jak vypadá, předvedl Facebook již v červnu v Cannes. Reklama zpočátku připomíná běžný propagovaný příspěvek v news feedu. Když na něj ovšem uživatel klikne, otevře se přes celou obrazovku. Umožní přitom v rámci zobrazeného okna uživateli procházet obrázky nebo se posunovat v rámci obsahu swipe gesty do stran i případným scrollováním dolů. V něčem připomíná koncept Instant Articles, akorát je tento formát určený pro komerční obsah, nikoliv pro redakční.

Marketéři mohou toto kreativní plátno provázat s jakýmikoliv reklamními formáty a přizpůsobit ho obsahem, který bude nejlépe napomáhat naplnění jejich obchodních cílů, včetně videa, fotografií a linků vedoucích mimo Facebook," citují vyjádření největšího sociálního média Ad News.

Nový formát tak přináší především svobodu pro kreativitu. Test je zatím omezený jen na hrstku značek, z nichž Facebook jmenoval fashion značku Michael Kors, e-shop Mr Porter a sportovní nápoje Gatorade. Ukázku jeho reklamy si můžete prohlédnout výše.

Zdroje: Ad News, Marketing Land, DigiDay

Štítky dokumentu: Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.