Facebook testuje možnost nastavení mazání příspěvků

12. 9. 2014 | Petr Michl

Představte si, že chcete publikovat na vašem firemním profilu speciální slevovou nabídku. Když chcete mít timeline po vypršení její omezené časové platnosti čistou, musíte dnes daný příspěvěk smazat manuálně. Facebook nyní testuje funkci, která by to mohla změnit.

Test zatím probíhá jen na malém okruhu uživatelů se zařízeními s iOS. Dává jim přitom možnost nastavení vymazání příspěvků od jedné hodiny až do 7 dnů. Portál The Next Web ukázal i několik printscreenů od uživatelů, kteří se s touto funkcionalitou setkali.


Od Facebooku neexistuje žádné obsáhlejší vyjádření, pouze potvrzení existence testu. Není tak jasné, jak daleko jsme od jeho zavedení. Rozhodně by to ale byl vítaný doplněk. Ti, co postují příspěvky spojené s eventy, různými soutěžemi, časově omezenými kupóny a slevovými akcemi, by jistě automatické čištění svých profilů ocenili.

Zdroj: The Next Web

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.