Facebook vede žebříček příjmů z online displej reklamy v USA, Google to chce změnit do roku 2013

27. 2. 2012 | PeMi
Facebook má jako č.1 v příjmech z online displej reklamy v USA jen malý náskok, Google ho může brzy dohnat.

Facebook vede ve výši příjmů na poli online displej reklamy se 14 % podílem na americkém trhu, Google na něj ale ztrácí s 13,8 % pouhé dvě desetiny. Podle portálu eMarketer se zmíněných 14 % rovná částce 1,73 miliardy dolarů.

 

eMarketer se odhodlal i k prognózám. Dle nich se udrží Facebook v dané kategorii na špici ještě v letošním roce, ale ten příští by se již do vedení měl dostat Google. Přiložený graf dokládá předpokládaný pokles příjmů u AOL i Yahoo.

 

V jiné zprávě eMarketer odhaduje zvýšení celosvětových reklamních příjmů Facebooku na více než 5 miliard amerických dolarů tento rok, v roce 2014 by pak měly přesáhnout 7 miliard.


Zdroje: www.marketingland.com, www.emarketer.com

Štítky dokumentu: Facebook Google Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.