Facebook vylepšuje možnosti Custom Audiences

1. 7. 2014 | Petr Michl
Facebook oznámil vylepšení u jednoho ze svých nejsilnějších marketingových nástrojů, Custom Audiences.

Custom Audiences umožňují zaměřit reklamou na Facebooku konkrétní uživatele a patří mezi nejsilnější nástroje, které mohou správci facebookových reklamních kampaní využít. Nyní bylo oznámeno vylepšení, které dovoluje skrze Custom Audiences zacíleným uživatelům ukázat v rámci jedné reklamy až tři produkty.



Facebook vylepšení přiblížil na svém blogu: „Jste online retailer, který se snaží oslovit uživatele, kteří navštívili vaši stránku, ale neprovedli žádný nákup. Když zkombinujete Custom Audiences z vaší stránky, můžete jim nabídnout v rámci jedné reklamy nabídnout tři produkty – jako například kabelky, šaty a sandály. Společnost Nomerecrack tento přístup využila a zaznamenala 43% nárůst CTR a cena za akvizici zákazníka poklesla na 42 a 45 %."

Facebook oznámil i další rozšíření možností, které nabízejí Custom Audiences. V následujících týdnech bude uvedena funkcionalita umožňující více podrobnou segmentaci publika. Nová funkce v Power Editoru dovolí zacílit například lidi, kteří navštívili konkrétní stránku vašeho webu, „lidi, kteří již dlouho nenavštívili vaši stránku" či „lidi navštěvující specifické webové stránky, ale ne jiné".



Posíleny budou i možnosti produktového cílení vytvářením vysoce cílených segmentů pro různé produkty a produktové kategorie. Uvedena bude i funkce pro automatické budování reklamních publik na základě předchozí aktivity uživatelů na vašich stránkách.



Custom Audiences umožňovaly dosud to nejpřesnější reklamní cílení na Facebooku. Nové změny slibují další vylepšení funkčnosti a posílení remarketingových možností nástroje.

Zdroj: Inside Facebook, Facebook for Business

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: