Facebook zjednodušuje cestu uživatelů k podnikům novými funkcemi

21. 10. 2016 | Jakub Hort
Nové funkce Facebooku přichází v podobě Doporučení, Lokálních události a rozšíření možností CTA tlačítek.

Lidé chodí na Facebook každý den, aby sdíleli svoje zážitky a zkušenosti s přáteli a rodinou. Aby uživatelé trávili na této sociální síti co nejvíce času, přichází stále nová vylepšení. Nyní Facebook představil další – Doporučení, Události v okolí a nové přizpůsobení CTA tlačítek pro lokální podniky.

Začněme u Doporučení. Na své zdi často sdílíme momenty, které jsou spojeny s nějakým konkrétním místem či podnikem. Když cestujeme na nové místo nebo jen hledáme novou restauraci, často si necháváme od svých blízkých také poradit. Nyní bude u příspěvků na Facebooku možné zapnout nový nástroj, který pomůže s organizací doporučení od přátel přímo pod konkrétním postem. V komentářích se tak nebude zobrazovat pouze text, ale i odkaz na podnik, jeho hodnocení či adresa.

Facebook je už také velmi dlouhou dobu vhodným místem k vyhledávání večerního programu v okolí a nyní by to mělo být ještě jednodušší. Celá záložka Událostí byla vylepšena. Nyní bude viditelná aktivita přátel na akcích, které v posledních dnech navštívili. Půjde také vyhledávat nadcházející události podle toho, co je mezi vašimi přáteli populární nebo jaké události jste navštívili v minulosti. Tato verze Událostí bude dostupná v USA v nejbližších týdnech a později se bude posunovat dále po světě.

Vylepšení se dočkala také call-to-action tlačítka, které pomohou uživatelům rychleji se zorientovat na stránkách různých podniků. Nově bude možné přidat tlačítko:

·        Objednat jídlo (Order food) – Jedním kliknutím půjde objednat jídlo přímo z Facebookové stránky restaurací. Stačí kliknout na „Zadat objednávku“ a vybrat si, co je libo. I zde bude rozšíření mimo území USA pozvolné. Momentálně lze jídlo objednávat jen přes portály Delivery.com a Slice.

·        Zažádat o schůzku (Request an appointment) – Pokud se potřebujete objednat ke kadeřnici nebo na masáž, postačí vám jedno kliknutí na stránce. Termín vám podnik jednoduše potvrdí zprávou v Messengeru.

·        Dostat nabídku (Get a quote) – Některé stránky nezobrazují cenu, ale díky tomuto tlačítku o ni budete moci zažádat.

·        Získat vstupenku (Get tickets to movies and events) – Vstupenky na filmy nebo koncerty bude také možné, díky partnerství s portály Ticketmaster a Eventbrite, zakoupit přímo na Facebookových stránkách.

Tyto novinky budou v nejbližších dnech představeny v USA a Facebook prohlásil, že v dalších měsících plánuje vydat další vylepšení, které budou zjednodušovat komunikaci mezi uživateli a podniky.

Zdroj: Facebook Newsroom

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.