Facebooková sebevražda skončila fiaskem

2. 6. 2010 | TMJ
Měl to být den velkého odchodu nezanedbatelného množství uživatelů z Facebooku. Místo toho se však jednalo jen o úsměvný drobný zlomek uživatelských účtů. Celkové množství odchozích tak stěží překročilo hodnotu 30 000. Přestože původní myšlenka hromadného odchodu měla být vyjádřením nespokojenosti se způsobem...

Ilustrační obrázek, zdroj: www.facebook,com

Měl to být den velkého odchodu nezanedbatelného množství uživatelů z Facebooku. Místo toho se však jednalo jen o úsměvný drobný zlomek uživatelských účtů. Celkové množství odchozích tak stěží překročilo hodnotu 30 000.
Přestože původní myšlenka hromadného odchodu měla být vyjádřením nespokojenosti se způsobem, jakým Facebook nakládá s uživatelským soukromím, nakonec se z něj podle agentury AFP stalo spíše velké plení málo aktivních účtů. Logicky odešli totiž především ti, kterým Facebook k srdci příliš nepřirostl.
"Silná slova ještě nic neznamenají," okomentoval situaci, která kolem Quit Facebook Day nastala novinář Leo Mora. "Myslím, že nám všem bylo jasné, že hodnoty nespokojených uživatelů, která byly často nad padesáti procenty nebudou přímo korespondovat s počtem těch, kteří doopravdy skončí. Bylo úsměvné sledovat jeden výzkum za druhým, které Marka Zuckerberga strašily, že mu uteče 300 milionů uživatelů z celkových 500. Že to tak nebude věděl snad každý. Ale bylo zábavné o tom alespoň číst."
 

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.