Fanoušci značek na Facebooku za ně utrácí téměř dvojnásobně

21. 6. 2010 | ILE
Mít své fanoušky na Facebooku nebo ostatních sociálních sítích a pěkně se o ně starat se vyplácí. I z toho důvodu, že tito fanoušci nám jsou schopni generovat téměř dvojnásobné zisky oproti těm, kteří na Facebooku nejsou. Vychází to ze společné studie konzultantské společnosti Synapse a výzkumné organizace Hotspex.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Mít své fanoušky na Facebooku nebo ostatních sociálních sítích a pěkně se o ně starat se vyplácí. I z toho důvodu, že tito fanoušci nám jsou schopni generovat téměř dvojnásobné zisky oproti těm, kteří na Facebooku nejsou.

Vychází to ze společné studie konzultantské společnosti Synapse a výzkumné organizace Hotspex, která se zaměřila na porovnání výdajů fanoušků a nefanoušků největších globálních značek za jejich produkty.
Nárůst výdajů fanoušků oproti nefanouškům se pohyboval v rozmezí 51 % (společnost Oreo) po 168 % (společnost Nokia). V případě top 20 značek se tak jednalo o průměr, který lehce převyšoval 100 %.

Informace přinesl server eMarketer.com.

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.