Fénix Content Marketing: na webu boduje Tchibo blog, na papíře nejvíce KPMG

28. 4. 2017 | Petr Michl
Jaký content marketing byl loni v Česku nejlepší? Facebooku vládla přiznaně nepříjemná menstruace v kampani Nemusíš od Ria, YouTube pak videa o teniskách od Footshopu. Tchibo blog pak zvítězil na webu za to, že si na něm ženy rády zvyšují nejen svůj nákupní apetit.



Soutěž Fénix vyhlásila nejlepší české projekty obsahového marketingu za poslední rok. Mimo ocenění nejlepších firemních tištěných publikací došlo i k udělení cen za obsahovou strategii, nejlepší web nebo nejlepší kampaň na sociálních sítích.

Prvenství v kategorii Sociální profil a kampaň na Facebooku si odnesla kampaň značky dámských hygienických potřeb Ria za kampaň Nemusíš . Její zcela nové vyznění je výsledkem repositioningu značky, která se jako jediná na českém trhu vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit narovinu a otevřeně. Stojí za ní agentura Symbio.

Mimo hlavního vide kampaně, která má jen na Facebooku před 900 tisíc zhlédnutí, je téma dále uchopováno na facebookové stránce. Nic přitom není malováno na růžovou, respektive tak trochu ano, ovšem s krvavým nádechem a popisem menstruačních stavů bez příkras.

Vlastní kategorii má v rámci sociálních sítích i YouTube. Zde získal zlato Footshop. Prodejce sportovní obuvi se zaměřuje na milovníky tenisek a v rámci svého bohatého obsahu na YT kanále věnuje například i seriál FootFacts některým ikonickým modelům.



Nejlepší web má Tchiboblog.cz. Ženy že si na něm rády zvyšují nejen svůj nákupní apetit a pro Tchibo představují prý čtenářky blogu jedny z nejvěrnějších zákaznic. Platformou, která se stala cílem mnoha sportovních fanoušků, se stal stříbrnou pozicí oceněný portál O2 SPORT připravovaný Elite Solutions. Web je dnes již svou kvalitou vážným konkurentem tradičních masmédií. 

Nejlepším B2C časopis má ZOOT, který předstihl také interně vytvářený časopis Vlastní cestou pivovaru Bernard.

V B2B kategorii vede s časopisem Marwick společnost KPMG, která také promlouvá na papíře nejkvalitněji ke svým zaměstnancům s magazínem ECHO (kategorie B2E časopis).

Druhým nejlepším B2B časopisem je titul Gastro určený zákazník řetězce Makro Cash & Carry vytvářený agenturou Salt & Pepper. Úspěchem e-commerce na papíru je bronz časopisu EXEC poskytovatele e-shopových řešení Shopsys.

V kategorii Content marketingové strategie získal prvenství projekt Česko v datechkterý pro společnosti SAS a Deloitte vytvořila agentura Dark Side. Společnost Ambi provozující v Praze několik vyhlášených restaurací obdržela druhé místo. Třetí příčku pak obsadila bezplatná vzdělávací platforma Digitální garáž , díky které  Google Česká republika, mimo jiné přivádí více lidí a firem k online marketingu.

Výsledky veškerých kategorií naleznete v přehledu níže (klikněte na něj pro jeho zvětšení).

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.