Focus Agency pomáhá rozvíjet Nový prostor

18. 8. 2014 | redakce

PR agentura Focus Agency, s.r.o., pomáhá časopisu Nový prostor v navazování spolupráce se společnostmi, které se zabývají společenskou odpovědností či mají potenciál, aby se tomuto tématu mohly věnovat.

Cílem je získat pro tento čtrnáctideník, jehož prodejci jsou lidé v sociální tísní, osoby bez přístřeší a lidé ohrožení sociální exkluzí, partnery, kteří se zde budou prezentovat a zároveň přispějí na náklady spojené s vydáváním časopisu. Během krátké doby se podařilo získat již několik desítek firem, které jsou přístupné a ochotné zahrnout Nový prostor do svých marketingových plánů nebo se osobně setkat s jeho zástupci. Nový prostor je uznávanou značkou pomáhající lidem bez domova a sociálně slabým, na rozdíl od mnoha charit s ne tak zavedenou tradicí nevyvolává u veřejnosti pochybnosti o pravosti svého poslání. Právě proto má pro firmy velký smysl zapojit jeho podporu do svých CSR aktivit. Tato podpora pomůže lepšímu financování projektu, který dává pouličním prodejcům část z ceny každého jejich prodaného výtisku časopisu.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.