ASICS umí přiblížit, jak se hraje proti profesionálním sportovcům

18. 8. 2014 | Irena Šovčíková
ASICS a jeho interaktivní instalace simulují profesionální sportovce. Lidé si tak mohou vyzkoušet podání zlaté beach volejbalistky nebo tempo nejlepšího maratonce.

Málokterý rekreační hráč má možnost někdy vyzkoušet, jaké by to bylo, kdyby poměřil síly s profesionálem. ASICS se rozhodl tuto zkušenost svým fanouškům přiblížit alespoň pomocí speciální instalace, která simulovala přesnost, rychlost i sílu profesionálních beach-volejbalistek, jako je například Kerri W. Jennings.

ASICS, výrobce sportovní obuvy, od nedávna sponzoruje špičkovou americkou beach volejbalistku, Kerri W. Jennings. Aby toto partnerství náležitě zpropagovali, rozhodli se na plážovém turnaji umístit unikátní dělo. To na odvážné zájemce o hru vystřelovalo balony podobně, jako kdyby na opačné straně sítě stála Kerri nebo jiný volejbalový profík.

A to je rozhodně zkušenost, na kterou většina z nich jen tak nezapomene. Pro jistotu si svůj zážitek mohou připomenout i díky fotografii - každý hráč byl totiž při své snaze pokořit profíka na pamatáku vyfocen.

To ale není poprvé, co si ASICS připravil pro amatérské sportovce pořádnou výzvu. Minulý rok vytřel zrak všem, kteří mají pocit, že maratony jsou dlouhé, pomalé a nudné. Veřejnost tedy mohla na speciálně nastaveném běžeckém páse zkusit jak dlouho udrží stejné tempo jako nejrychlejší americký maratonec, Ryan Hall. Málokdo po vyzkoušení ještě říkal, že utíkat 42 kilometrů v konstantně vysokém tempu je hračka.

O kousek snažší výzvu měli návštěvníci metra v New Yorku. Při propagaci městského maratonu v roce 2011 totiž značka na jednu ze stanic nainstalovala 18 metrů dlouhou obrazovku, na které Ryan utíkal v přírodě. Kolemjdoucí se mohli alespoň na krátkou vzdálenost připojit a zkusit si s Ryanem zazávodit.

ASICS dlouhodobě exceluje v propojování sportovců a jejich fanoušků a zároveň ve své vlastní propagaci. Je totiž jasné, že zákazníci si díky zajímavým interaktivním instalacím značku opravdu zapamatují. Alespoň ti, kteří měli možnost ji vyzkoušet na vlastní kůži.

Zdroj: Digital Buzz Blog

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: