Foursquare je rok

15. 3. 2010 | TAM
Společenské "hře" Foursquare, která se zaměřuje na sledování pohybu jejích uživatelů, je jeden rok. Za dvanáct měsíců se jí podařilo získat vysoký ohlas, hlasitou kritiku a půlmilionu uživatelů, kteří se mohou na celém světě hlásit k 1,4 milionům podniků a míst.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.foursquare.com

Společenské "hře" Foursquare, která se zaměřuje na sledování pohybu jejích uživatelů, je jeden rok. Za dvanáct měsíců se jí podařilo získat vysoký ohlas, hlasitou kritiku a půlmilionu uživatelů, kteří se mohou na celém světě hlásit k 1,4 milionům podniků a míst.
Kromě krátkého času, který zabral nástup Foursquare mezi elitu je zarážející i fakt, že třetina uživatelů ke službě přistupuje skrze Facebook - je to první případ, kdy sociální síť silně podporuje sociální síť.
Přestože Foursquare již roste konkurence, pravděpodobně si svou pozici lídra mezi "lokalizačními" sociálními hrami a sítěmi udrží. A odborníci upozorňují, že díky rychlému nástupu broswerů s augmentovanou realitou by letos mohla začít obstojně vydělávat a získat akvizice na dalších lukrativních trzích.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: