Foursquare slaví milion uživatelů

27. 4. 2010 | KAS
Foursquare je projekt starý něco málo přes rok. A přesně takovou dobu mu trvalo vybudovat si základnu milionu uživatelů. Překročení magické hranice firma oznámila již koncem minulého týdne. "V porovnání s Twitterem a Facebookem to není mnoho," oznámil Dennis Crowley, zakladatel Foursquare. "Je však nutné si uvědomit, jaké máme na rozdíl od konkurence limity." Úspěch Foursquare je totiž přímo úměrně závislý na rozsahu penetrace chytrých telefonů s GPS modulem do společnosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.foursquare.com

Foursquare je projekt starý něco málo přes rok. A přesně takovou dobu mu trvalo vybudovat si základnu milionu uživatelů. Překročení magické hranice firma oznámila již koncem minulého týdne.
"V porovnání s Twitterem a Facebookem to není mnoho," oznámil Dennis Crowley, zakladatel Foursquare. "Je však nutné si uvědomit, jaké máme na rozdíl od konkurence limity." Úspěch Foursquare je totiž přímo úměrně závislý na rozsahu penetrace chytrých telefonů s GPS modulem do společnosti.
Právě kvůli zatím nevyčerpanému potenciálu, který se plně projeví teprve v příštích letech, se o společnost začali zajímat někteří kupci - v čele se společností Yahoo. Ta vyčíslila hodnotu Foursquare na sto milionu dolarů, přičemž nabídla cenu ještě o 25 % vyšší.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.