Golden Drum: Češi (zatím) zlatí a stříbrní

7. 10. 2009 | RaTP
Konečně se ve slovinské Portoroži začíná potvrzovat, že Češi odjeli na letošní Goleden Drum s velkými šancemi. Již teď se mohou tuzemské agentury chlubit ziskem několika cen - zlatými hodinkami a zlatým a stříbrným bubnem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Konečně se ve slovinské Portoroži začíná potvrzovat, že Češi odjeli na letošní Goleden Drum s velkými šancemi. Již teď se mohou tuzemské agentury chlubit ziskem několika cen.
Zlaté hodinky získala reklamní kampaň agentury Mark/BBDO pro společnost Wrigley s názvem "Vychytaná piksla." Ta bodovala i v kategorii obalového designu a získala stříbrný buben.
Zlatý buben si pak připsala agetura Leagas delaney za svojí imageovou kampaň pro Škodu Auto.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.