Google Glasses se přibližují veřejnosti, již jde udělat předobjednávky

21. 2. 2013 | Petr Michl
Google Glasses budou testovány i uchazeči z veřejnosti. Podívejte se na nové video, které je láká, a na požadavky na přihlášku.

Google oznámil, že Google Glasses si budou moci vyzkoušet i první zájemci z řad veřejnosti. Produkt jak vystřižený ze sci-fi filmu se stále vylepšuje. I v tomto případě se jedná o získání zpětné vazby a pohledu jiných než vývojářských očí. Stát se testerem Googlu, ale není jen tak. Vytyčená kritéria přihlášky naznačují, že žadatelé budou muset ovládat umění zkratky.

Konkrétní podmínky přihlášky jsou tyto:

  • Přihláška musí mít méně než 50 slov.
  • V rámci přihlášky musí být hashtag #ifihadglass.
  • Součástí přihlášky může být až 5 fotografií.
  • Přihlášku je možné doplnit videem o maximální délce 15 sekund.
  • Předpokladem je i účet na Google+ a Twitteru, v přihlášce je potřeba objasnit, co by člověk na těchto účtech udělal, kdyby brýle na testování skutečně dostal.
  • Adepti by měli sledovat účty věnované Google Glasses na Google+ (+ProjectGlass) a Twitteru (@projectglass), aby mohli být kontaktováni přes tyto kanály.

Další a pro nás ne příliš potěšující informací je fakt, že podmínkou pro přihlašující je i americké občanství a věk nad 18 let. Zájemci si navíc musí předobjednat brýle v edici Glass Explorer za 1500 dolarů bez daně a vyzvednout si produkt osobně v New Yorku, San Francisku nebo Los Angeles.

 

Google tak volí přístup, který kolem produktu vytváří auru exkluzivity. Chce si být zároveň jistý, že testeři z řad veřejnosti budou dostatečně zasíťování v rámci sociálních médií, aby ji mohli posilovat a navýšit očekávání u těch lidí, jež si budou muset počkat na oficiální zahájení prodeje. Pro nalákání obou skupin Google vypustil video výše, které ukazuje další záběry pohledu skrze brýle. Na nás rozhodně funguje! To se ale ostatně dostatečně podařilo už prvnímu videu publikovanému dříve..
 

Zdroj: plus.google.com/+projectglass

Štítky dokumentu: Google Twitter YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.