Google oficiálně prodlužuje délku popisků stránek ve výsledcích vyhledávání

8. 12. 2017 | Petr Michl
Google snippets se prodloužily ze 160 znaků na 230. O vaší stránce toho tak můžete ve výsledcích vyhledávání říct více.

Popisky stránek zobrazené pod URL ve vyhledávání, tzv. snippets, jsou jedním z podstatných faktorů, který může hledajícímu napovědět, jestli si má rozkliknout právě váš odkaz.  Nyní na to máte na Googlu oficiálně až o 70 znaků více. Portálu Search Engine Land to potvrdil jeho mluvčí, který uvedl:

„Nedávno jsme provedli změnu, abychom poskytli více popisné a užitečné snippety. Ty pomohou lidem lépe pochopit, jak jsou stránky relevantní pro jejich hledání. Proto se nyní snippety staly v průměru o něco delší."

SEL poskytlo i printscreen zachycující tuto změnu.


Na delší popisky stránek ve vyhledávání upozorňovali SEO odborníci už v minulých týdnech. Jejich délku sleduje například nástroj RankRanger, který zachytil, jak se průměrná délka snippetů výrazně navýšila na přelomu listopadu a prosince, a to z předchozí úrovně 160 znaků na 230.

Meta popisky svých stránek můžete pochopitelně upravit. V poslední době jsou ovšem tvořeny čím dál více dynamicky na základě vyhledávacího dotazu obsahu nalezeného v meta popisku i obsahu viditelného na stránce. Pokud Google usoudí, že by měl být snippet delší, dost pravděpodobně ho vytvoří sám.

Zdroje: Search Engine LandRankRanger

Tip redakce: 

Pokud si chcete překontrolovat délku svých meta popisků, můžete to lechce udělat s nástrojem od Spotibo

Štítky dokumentu: Google SEO
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.