Groupon spustí svoji samoobsluhu

26. 10. 2010 | ITO
Nová služba Groupon Stores, kterou mnozí označují za budoucnost skupinového nakupování, výrazně zkracuje vzdálenost mezi obchodníkem a zákazníkem. Groupon se totiž v jejím rámci vzdá role přímého prostředníka a pouze obchodníkům poskytne prostor pod svým brandem. Jakým způsobem si s ním poradí, to už bude jejich věc. Groupon však neprodělá.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nová služba Groupon Stores, kterou mnozí označují za budoucnost skupinového nakupování, výrazně zkracuje vzdálenost mezi obchodníkem a zákazníkem. Groupon se totiž v jejím rámci vzdá role přímého prostředníka a pouze obchodníkům poskytne prostor pod svým brandem. Jakým způsobem si s ním poradí, to už bude jejich věc. Groupon však neprodělá - současný způsob zařazování nabídek byl totiž neefektivní a zdlouhavý, přičemž velkou část nabídek musel server odmítat úplně.

Obchodníci získají v rámci služby prostor pro korporátní stránku, kterou budou moci obrandovat a kam budou moci umisťovat své vlastní nabídky. Podle Grouponu se tyto stránky mají stát výkladními skříněmi virtuálního obchodního domu. Velkou roli má také sehrát nový sociální rozměr, který s sebou stránky firem ponesou. Uživatelé budou mít možnost sledovat přímo zvolené značky a pravděpodobně nejsme daleko od doby, kdy se dočkáme tlačítek "follow us on Groupon".

Při současné poptávce po tomto typu online obchodování se tak pravděpodobně skutečně jedná o model, který se v budoucnu stane naprostým standardem. Otázkou je, zda snížením kontroly nad nabídkami nedojde ke snižování jejich kvality. Ale to už je záležitostí jednotlivých služeb...

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.