Guerilla marketing - nekonvenčně, účinně a s omezeným rozpočtem

30. 4. 2012 | PeMi
Návod na to, jak udělat v médiích pořádný humbuk a zvednout povědomí o značce.

Guerilla marketing spoléhá spíše na čas, energii a představivost tvůrců než na velký rozpočet. Odborný seminář společnosti top vision Guerilla marketing - nekonvenčně, účinně a s omezeným rozpočtem osvětlí techniky a nástroje, které guerilla marketing využívá, a jakým způsobem působí na cílové publikum.

Nebudou chybět ani případové studie. Ty ukážou, z jakých kampaní si vzít příklad a čeho si při vedení té vlastní vyvarovat. Podrobně bude rozebráno i desatero úspěšné guerilly podle Jaye Conrada Levinsona, včetně názorných příkladů jejich použití v praxi.

Všechno podléhá trendům a to platí i pro guerilla marketing. Ty souvisí třeba se současnými technologickými možnostmi, ale zároveň i s tím, co je trendy pro média. Tento způsob propagace je totiž spjat hlavně s vytvořením buzzu a následným virálním šířením. Nic přitom nešíří pověstný buzz tak dobře jako mainstreamová média, ať už ta online či offline. I proto je důležité říct si, o čem dnes média ráda informují. Mimo toho nebude chybět ani nastínění nových technologických možností, včetně geolokačních služeb.

Správná guerilla kampaň není jen o tom jít do ulic a upoutat pozornost, je také o splnění vytyčených cílů. Účastníkům kurzu tak bude ukázáno, jak měřit úspěch akce. Nebude chybět ani vysvětlení právní problematiky a rady, jak se vyhnout v této oblasti problémům. Na závěr proběhne i vytvoření návrhu guerilla kampaní účastníky kurzu a jejich rozebrání se zkušenou lektorkou.

Tou bude Dagmar Krhůtková, Specialistka na kreativní marketing, True Blue Agency, s.r.o. Dagmar Krhůtková je majitelkou společnosti True Blue Agency s.r.o. Specializuje se především na kreativní marketing, korporátní identitu a design. Má zkušenosti z prostředí interního marketingového oddělení (Papirius, UniCredit Leasing, Hannah) i agentury (True Blue Agency, WMC Grey, Filip Media, Frame BDD). V minulosti se podílela na projektech reklamní kampaně Hannah (2004-2005), reklamní kampaň AAABYTY (2006), rebranding Papirius / Office Depot, rebranding CAC Leasing / UniCredit Leasing, launch značky Firstbike, marketingová strategie značek Ekožena, Plinky.cz, Krajeni.cz, Ekoprani.cz.

Více informací o kurzu naleznete ZDE.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.